05
Feb
09

THANK YOU ALLAH FOR SENDING ME LITLE ANGLE..

Sunguh indah hidup ini……

Semalam….

Disaat aku lemas….

Mencari cari  udara segar di luar opis……

Lantas aku ke sekolah mencari  ‘litle angle’….

found her…..

ask permission from the teacher to take her out…..

Terus!!!!

jari jari kecil ‘litle angle’ terus memegang erat jari jari ku…..

1738040398_8ed4ce72f4

wah!!!!!!!!!

Hebat sungguh aura yang mengalir dari ‘litle angle’ itu…..

AKU BAHAGIA…..

Membawa dia keluar dari bangunan sekolah….

Sambil mulutnya mengomel ngomel….(ntah apa yang di bebelkan)..

aku pulak, layankan aje…..

Makin dilayan makin suka dia mengomel….

gambar hiasan

gambar hiasan

COMEL!

INDAH!

BAHAGIA!

Inilah nikmat dan kasih sayang ALLAH tunjuk dalam hubungan antara ADAM dan HAWA….

“There, your daddy….” Aku menunjuk ke arah lelaki yang berjalan ke arah kami…. Mulut kecil yang mengomel tadi terus berhenti dan….

“Baba……” berlari memeluk baba nya….

Aku terus ke arah ibunya yang tersenyum memerhatikan gelagat ‘litle angle’ itu….. Macam setahun tak berjumpa padahal baru 3jam ‘litle angle’ ke sekolah….

How sweet…..

Aku masuk semula ke ofis dengan senyuman yang tak hilang dari bibirku….

Sungguh aku bahagia….

TERIMA KASIH ALLAH…..

Hari ini…..

Sekali lagi pagi ku di cerikan oleh ‘litle angle’ lain…

gambar hiasan

gambar hiasan

Pipi merah…..

Geram!!!!

Mulut mengomel itu mengomel ini…..

TERIMA KASIH ALLAH…..


0 Responses to “THANK YOU ALLAH FOR SENDING ME LITLE ANGLE..”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

