16
Mar
09

SULAIKHA & HALIL WEDDING

Alhamdulillah, tanggal 14 MAc 2009, seorang lagi ahli SENNBONAQI melangkah ke alam rumah tangga… Didahului oleh Nurul Hazwani dan Zul pada 28 November 2008, kini Su dan Halil mengikut jejak langkah mereka, insyaAllah selepas ini Lela akan menyusul dan sahabat2 lain… Tahniah….
Majlis kali ini berbeza sedikit dari majlis wani, tak sangka kali ini satu geng mengalirkan air mata di saat akad dilafazkan…wah, sadis sungguh….wwuuuuuuuu….
Apa-apa pong,
SELAMAT PENGANTIN BARU
SU & HALIL
SEMOGA KEKAL KE AKHIR HAYAT
(cepat2 dapat baby tau,heeee)
to halil: now you become one of us, heh, SENNBONAQI dah bertambah ahli menjadi 12 orang…
WELCOME TO DA CLUB…
jaga Su elok2… Berat hati mak SU melepaskan anaknya…. amanah itu kini milik mu halil…huuuu
to SU: Aku sangat tak sangke ko yang kawen dulu,heh…. ingat perangai ko dulu2 time sekolah, hai laa….
INILAH DIKATAKAN JODOH…
heeee…
jangan nak segan2 join kitorang men boling  g pasni…heeee
(kalau halil tak kasi gtaw kitorg,heh)
dengan 1 lafaz akad, su dan halil sah menjadi suami isteri, Alhamdulillah..

dengan 1 lafaz akad, su dan halil sah menjadi suami isteri, Alhamdulillah..

~selamat pengantin baru~

~selamat pengantin baru~

ibu dalam kesedihan melepaskan anak dara nya

ibu dalam kesedihan melepaskan anak dara nya

saat yang paling menyanyat hati

saat yang paling menyanyat hati

waaaa.... sume dah nak nangis ni....

waaaa.... sume dah nak nangis ni....

~kami~

~kami~

~budak lari tema ni~

~budak lari tema ni~

~kami~

~kami~

~jeng jeng jeng~

~jeng jeng jeng~

~tadaaaaa~

~tadaaaaa~

~pengantin lelaki tu memang keje die gelak je, halil oiii....cover3~

~pengantin lelaki tu memang keje die gelak je, halil oiii....cover3~

SENNBONAQI tak lengkap time ni.... 3 orang takde...~

SENNBONAQI tak lengkap time ni.... 3 orang takde...~

~inilah kami 9tahun dahulu,heeee....sorang tersorok kat tepi nuu~

~inilah kami 9tahun dahulu,heeee....sorang tersorok kat tepi nuu~


0 Responses to “SULAIKHA & HALIL WEDDING”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: